Angelica.

Angelica kom hit idag vid kvart i tio imorse, så ingen direkt sovmorgon för mig, men det är ändå skönt att komma upp på morgonen. Det blev lite lunchning och tjat med henne, alltid trevligt! Tvättningen är gjord, även upphängningen av tvätten. Nu väntar jag på att det ska torka. Ska in i duschen med, det ska bli skönt. Måste diska med. Städa blir det nog också att göra och gå in på platsbanken och kolla om det finns någon nice jobb med.

Imorgon blir det utgång, det gillar vi skarpt! Och vet ni vad? Jag funderar allvarligt på att börja gymma, thanks to Angelica! Men det hade nog varit ganska skönt faktiskt. Få igång musklerna lite och köra en trim för magen. Nice! Tänkte att då kan jag ju testa på Yoga med, det har jag alltid velat göra, det verkar skoj! 
Nä, dusch och disk för min del nu!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback