Mys-kväll.

Igår blev det en mys-kväll tillsammans med Anna-Sara och Cissi. Vi tittade på filmen Final Destination, åt popcorn, chips och dip. Cissi åt glass med, som hon glömde här med, mums! En pizza åt vi också, det satt verkligen som en smäck kan jag säga, jättegott! Innan vår myskväll drog igång helt så kom Robin, Mathias, Jessika och Maria hit och förfestade lite, dom skulle nämligen till Gbg och Blvd. Så då kom dom hit och var sociala.
Anna-Sara, Cissi, jag och Mathias spelade Rita&Gissa med, jag och Mathias var i lag och vi vann. Vi är helt enkelt bäst på att förklara saker för varandra så att man fattar. Eller så ritar vi sjukt bra båda två. Jag har inte kommit fram till vilket som kan vara rätt än.. Vi spelade Geni med, där vann jag. Så där har vi det bevisat, jag är ett geni! Den ni, haha! Mathias, Robin, Jessika och Maria åkte någon gång runt 21.30 och jag fick 2 cider av Mathias med som han inte ville ha. Nice va? Gratis alkohol! Haha!

Anna-Sara sov över här också, det var mysigt. Hon åkte precis hem nu. Så nu ska jag dra igång och städa lite tänkte jag. Lyssna på lite musik och få iordning ännu mer här i lägenheten tänkte jag.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback