Powerbusmys.

Igår blev det Powerbusmys med Anna-Sara, Angelica, Cissi, Marion, Robin, Mathias och Tim. Jättemysigt var det verkligen! Nu vet jag också att det får plats 8 personer i min säng, om man verkligen ligger väldigt tätt och på varandra. Myyys var det verkligen och varmt, haha! Lyckat och så kul jag hade igår! Det visade sig också att maddrassen åker ner på golvet om man ligger så många i sängen. Men skoj var det!
Folket åkte hem vid 23-23.30 på kvällen, utom Tim, för han skulle sova här. 

(Bilder från igår, tror att jag lyckades få med allt folk. Klicka för större bild!)
         

Idag var det egentligen tänkt att jag skulle med till Gbg och Blvd, men får man inte tag i ett busskort, så får man stanna hemma och ha myskväll istället.
Tim och jag har varit riktigt duktiga idag! Fastän att vi somna vid 1-tiden igår någon gång så var vi uppe vid 9.15. För då kom mami o papi och hälsade på. Så vi fick äta en snabb frukost och träffa mami o papi. Sen så åkte de hem igen ganska snabbt och då diskade jag och Tim dammsuga. Duktiga vi var va? Några var lite grisiga igår.. Säger inga namn, men även jag är inräknad! Sedan slappa vi och då ringde det på dörren och det visade sig vara några från Jehovas Vittne som ville prata med oss, men vi var inte intresserade. Sedan gick vi ner till "centrum" och postade 2 brev som skulle tillbaka till avsändaren och in på Systemet och Netto lite snabbt. Vi har duktiga och satt upp tavlor också! I kök, hall och vardags/sovrum. Vi hann också med att se filmen Waterboy innan Tim åkte hem vid 14 ungefär.

Och nu väntar jag in Anna-Sara och kanske någon mer? Who knows? I don`t. Haha! Men jag gillar`t! Nästa vecka får jag förhoppningsvis besök av Madde också, det ska bli skoj!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback