Sjukt kul!

Kvällen/natten var sjukt kul! Åtminstone hade jag sjukt kul. En billig kväll blev det också som bara kostade mig 20:- för gaderoben. Nice! Väldigt mkt dansande blev det och det var verkligen jättemycket folk och man såg en hel del människor som man kände igen, bl.a. Jimmy från Mp3 och en hel del andra. Fick även träffat lite nytt folk. Jag, Angelica och Big Q kom väl ut ifrån Hotellet runt halv 3 eller något, jag och Angelica somnade hemma hos mig runt 3 och sov fram till halv 12 idag.

Mami, papi och syster skulle egentligen kommit hit idag men det gjorde de inte. Pga att papi var sjuk och att det var dåligt väglag. Angelica var snäll och bjöd mig på pizza, som tack för att hon fick sova här. Hon åkte hem runt 16.00 ungefär, just nu väntar jag bara på att klockan ska bli typ 21, för jag är sjukt trött och ska upp kl. 6 imorgon. Hemskt va mkt klockslag det blev i det här inlägget! Hur ser denna veckan ut då tro?:

Måndag: Praktik, 7-14.
Tisdag: Praktik, 7-14. Mami kanske kommer förbi.
Onsdag: Praktik 7-14. Träffa Elin och snacka lite skit.
Torsdag: Praktik 7-14.
Fredag: Coachmöte i Borås kl. 9, leta efter ett kul spel som heter "Sanning eller Konsekvens, den elaka versionen" och tvätt-tid. (Mys/utgång?)
Lördag: Inget planerat ännu. (Mys/utgång?)
Söndag: Inget planerat ännu. (Mys?)

Mjo, en ganska skön vecka framför mig ändå. Nice! Sådär, nu kan klockan bli 21 tycker jag så att jag kan få gå och lägga mig. Dock måste jag duscha och diska innan, så det tänkte jag göra nu. Så är det gjort.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Ganska skön vecka ändå! Du blev precis länkad i min blogg ;)

Puss på dig :-*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback