Taggad!

Ikväll så taggar vi för utgång med de bästa! Dock är inte alla av de bästa med tyvärr, men de ska helt enkelt med nästa gång! Så är det bara.
Big Q, Cissi, Marjök och Angel, nu kör vi!

Det visade sig att Tim vinkade på mig i Kinna idag, men såg jag honom? Nope. Men! Jag har en bra anledning till varför jag inte såg honom! Jag hade solen i ögonen och ville bara få bort den så jag svängde in på en annan gå-gata, så det var därför jag inte såg honom. Så ropade han på mig, så ja, då såg jag honom iaf! Mina händer är svinkalla! Funderar på om jag ska ut igen och ta mig in på Lindex igen, nu kanske det inte är lika mycket folk. Ska ta ut money med. Lika bra att få det gjort!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Det låter bra =) Jag kollade facebook, men kul om du lägger upp i bloggen med. Jag ska med göra det på min lägenhet, tänkte jag. Ha en kul kväll, snuttan! Puss o Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback