Att inte göra någonting.

Idag bär det av hem mot mitt gamla Älekulla. Min syster blir nämligen ett år äldre och det ska firas med smörgåstårta, tårta och presenter. Jag gillar mest tanken på smörgåstårtan faktiskt. Jag är i princip hemkommen från jobbet, jobbade bara mellan 6-9 idag, nice. Så har jag hela dagen till att inte göra någonting. Jag gillar`t! Ska väl få i mig något att äta, glo en stund på tv för att sedan forstätta ut och lägga mig och steka i solen en stund. Jag bara njuter av tanken faktist! Dock fick jag jobba över en kvart, pga socker. Ja, faktiskt. Och även handling skulle göras, tyckte det ekade lite mycket i kylskåpet innan jag gick till jobbet imorse.

Frukost nr. 2 och tv, ajjemän, det gillar jag. Ni kanske gissar på att jag är på bra humör? Isf så har ni gissat ganska rätt, för det är jag. Tanken av en varm och ledig dag och smörgåstårta gör livet värt att leva. Dock har jag 4 dagars arbete att se fram emot också, frågan är om det är postitvt eller negativt. Positivt för att jag får pengar, negativt för jag måste jobba hela helgen när det kommer vara skönt väder. Det är på både gott och ont helt enkelt. Nu vill jag inte ta mer av er tid utan ska påbörja min plan på att inte göra någonting.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback