Detta helvetiska regn.

När ska det sluta regna egentligen? Det har ju regnat konstant i flera dagar nu. Inte okej. Men jag tänker iaf trotsa regnet och åka till Robin på någon slags fest idag och btw, han hälsar att vem som helst komma, ungefär. Jag är verkligen taggad inför det här, ni märker detta va? Ska börja trampa mot bussen om ca. 40 min.

I torsdags hände ju en rolig grej iaf, trots regnet, Studenten. Tim, Adrian, Anneli, Malin, Sara, Jessika och Henke, ja, coh ett flertal andra studenter som jag känner och inte känner fick äntligen känna på hur det är vara fria. Blev tårögd när Tim väl skulle springa ut, lycklig över att han äntligen slipper skolan. Jag lyckades hålla tårarna inne, men det var svårt och jag är verkligen glad för hans skull. Nu är du äntligen fri Tim, njut av livet.
Och självklart alla andra som också har tagit studenten i år, njut ni också.


Igår (fredags) gick min syster ur 9:an och får snart äntligen påbörja sina 3 efterlägntade år på gymnasiet. Dom växer upp alldeles för fort! Men jag var verkligen glad för hennes skull också, att höra den pampiga musiken som 9:orna varje år går in till, gav mig gåshud. Mingla i Mark ägde också rum igår och även då trotsade jag regnet och stod envist där med mitt paraply och lyssnade på musik som jag inte ens tycker om. Ja, Salem Al Fakir var inte mycket att hänga i granen heller måste jag påstå. En enda artist var bra igår och det var NewKid. Sök på honom på Spotify, lyssna på Gör Det För så kommer ni förstå vad jag pratar om. (Om ni gillar hip-hop.)

Grattis Tim och alla andra studenter, njut av friheten, så länge den varar!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback