Ledig dag.

Med John Mayers musik skrålandes ur högtalarna så njuter jag av en ledig dag. Efter 4 långa dagar på Netto så får jag äntligen ta det lugnt och andas. Men imorgon börjar en ny 4-dagarsperiod på Netto. Kanske inte låter så mycket, men det tar verkligen på krafterna.

Blå himmel ser jag och sol lös över Lärkgatan innan, nu däremot ligger den bakom moln. Solen alltså, inte Lärkgatan. Har försökt att få tag i tandläkaren i Kinna idag, utan framgång. Först svarade de inte och sedan hade de stängt kliniken till imorgon. Jag har fått en kallelse dit, fast jag går hos tandläkaren i Skene.

Imorgon är det tandläkaren i Skene som gäller först och främst på morgonen. 8.55 har jag tid. Sedan börjar jag jobba 10, men frågan är om jag hinner bli färdig hos tandläkaren tills dess. Men det gjorde ingen om jag kom lite senare sa chefen. Slutar gör 19.15. Sedan ska jag hem och sova. Upp igen och gå till af på möte kl. 9. Sedan jobba igen 10.30-19.15. Sova, upp igen, jobba 7-16, sova, upp igen, jobba 7-16. Då är det midsommar. Vad händer då? Ingen aning, men det upptäcker jag då.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback