Moln.

Moln. Moln på himlen denna sommardag. Ska värmen komma snart? Ska solen snart kunna titta fram utan problem genom molntäcket som ligger på himlen? Känns som om det är långt borta just nu, fast jag klagar inte heller. Mycket mer behagligt att jobba när solen inte är framme. Då vet man att man inte direkt missar något heller.

Idag är det dag nummer 2 av min 4-dagarsperiod på Netto. Börjar om en halvtimme. Har sedan kl. 9 hunnit med att vara på arbetsförmedligen och gå till apoteket. Nu ska jag ner till arbetsförmedligen igen och lämna in papper. Jag ska gå ur garantin. Slippa tänka på en massa aktiviteter. Bara tänka på mitt jobb. Känns bra. Jag lägntar tills på fredag kl. 16.15. Från och med då är jag ledig i 5 dagar och börjar inte jobba förrän på torsdag nästa vecka, fast bara 3 timmar. Så egentligen är jag ledig fram till nästa helg.

Kan det inte bli fredag kl. 16.15 snart? Btw, vad händer på midsommar? Jag vill göra något, något kul. Äta mat, umgås och skratta.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback