Elin och Tim.

Idag har jag fikat med Elin och Tim. Det var trevligt. Sedan så åkte jag och Elin till Skene, hon skulle prata med sin lärare. Sedan åkte vi tillbaka till Kinna och gick hem till mig, för att hämta godis. Sedan så gick vi hit, där jag sitter nu. Alltså i en lägenhet som jag passar. Vi tittade på film, New Moon. Blev andra gången för min del som jag såg den. Den är bra. Sedan blev det ett avsnitt av Vampire Diaries också. Sedan början på Final Destination 4.

Nu sitter jag här och väntar på att den som jag passar lägenheten åt ska komma hem, jag räknar med att hon ska komma hem snart.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Svar: Ja :P du vet vem personen är, å jag antar att vi tänker på samma person xD Precis, det vi har gjort innan har format oss till den vi är idag :) Kram

Postat av: Märta-Pärta

Har du sett New Moon nu!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback