Film.

Jag har inte så mycket skriva egentligen. Men nu ska jag titta på Luftslottet som sprängdes. Började kolla på första halvan igår, men jag blev trött. Så andra halvan får bli idag istället. Sen ska jag till Arbetsförmedlingen och lämna in papper så att jag får mina pengar denna månaden med. Inte helt fel. Sen så ska jag träffa Elin med och även en gammal kompis som heter Bea. Nice!

Imorgon ska jag förmodligen till Borås och träffa några av mina FUV:are. Jag gillar de. Skarpt! Igår umgicks jag med Tim i några timmar. Vi köpte godis och tittade på tv. Sen så brottades vi med och han kittlades. Jag gav igen, jag vann. Nej, nu blir det film.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: LIVEBYTOBBE

Den filmen är sjukt bra har jag hört! Måste också se den snart.



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

Postat av: Camillamon

Ska bli kul att träffa dig med imon :)

Postat av: Daniel

Är den filmen bra? Funderade på att köpa den när jag såg den på Willys (xD)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback