Officiellt blodgivare.

Från och med idag är jag officiellt blodgivare. Idag har förövrigt varit en bra dag, vilket gårdagen också var. Igår så plingade det på dörren, redan klockan 11 på morgonen. Och vem var det då som ramla in över tröskeln? Jo, Tim. Skolkisen. Så dagen spenderades med honom, ja, iaf fram till 14.00. Då fastnade jag på Jysk, pga Big Q. Men innan det så hann vi med en massa saker, jag fick köpt mig lite blommor, även till mamma, så åkte vi och hämtade pengar och lite såna smågrejer.

Till slut så kom jag iaf ifrån Jysk och smet in en stund på Matöppet, för att köpa något ätbart. Det blev en Gorby`s. Träffade Nicole också, som förövrigt fyller hela 21 år idag, grattis på dig! Sedan bar det av hemåt, ringde en snabbis till Cissi och äta. Sedan dök Tim upp igen runt 16, så styrde han bilen mot Isbelle. Vi kom dit innan hon var hemma. Sedan dök Annelie upp. Vi spelade lite kort, tog lite kort och tjötade. Det var skoj! Sedan åkte jag och Tim hem till honom, hämtade lite stuff och brummade sedan vidare mot en pizzeria. Gårdagens mat med andra ord. Sedan så tittade vi på Rec, det blev lite massage och sedan så sov Tim här.

Och denna dagen började egentligen runt halv 9, men det var alldeles för tidigt, så det blev att den började halv 11 istället. För då ramlade posten in genom dörren. Medans Tim käkade frukost så ringde jag till Comhem. En väntan som blev hela 15 minuter lång. Sedan åkte vi och plockade upp Cissi och åkte och träffade Malin lite snabbt. Sedan hem till mig, då tröttnade Tim på oss och brummade hemåt. Då började jag och Cissi trampa iväg mot Skene. Där gick vi in på Shell och hämtade ett paket, in till Cissis mormor och lämnade ett par byxor och sedan till lasarettet där jag till slut fick dumpa av en halvliter blod. Ja, händelserikt tycker jag allt, så händelserikt att jag inte ens har hunnit sitta vid datorn.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Ååå så var ni förbi mitt jobb och hälsa också! :D

Postat av: Caroline

Svar: Jo, klart jag gör!! :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback