Massa, massa folk!

Vad folk jag har träffat idag! Först aå träffade jag Linus aka. Cee och prata en stund med honom. Det var kul, för jag har inte sett honom på ett tag, följde med honom in på Netto och handlade med. Sedan mötte jag upp Rasmus och gick med honom till optikern, så att han kan börja övningsköra. Sedan dök också Elin upp och då fikade vi, det var mysigt. Pratade en del, bland annat om helgen med FUV:arna. Inte för att verka tjatig, men jag lägntar tillbaka dit.

Sedan så träffa jag även Majja en stund utanför Netto, helt brun och fin var hon. Nyss hemkommen från Egypten. Och nej, jag är absolut inte avis. Nej, nej, absolut inte. Såg också Kimmo. Som sprang förbi mig och Linus, han försvann därifrån lika snabbt som han dök upp. Men han hann säga hej och hej då åtminstone! Haha!

Jisses! Där fick jag sms från Tim med. Vill vi ses? Klart vi vill!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

och ändå saknar du din syster?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback