Tvättar och tvättar.

Jag bara tvättar och tvättar. Känns det som. Igår blev det en maskin, nu är jag inne på min andra maskin idag. Jag tvättade i måndags och jag ska tvätta på måndag igen. Och för första gången på länge så skriver jag ett blogg-inlägg. Så ja, jag lever åtminstone. Och ingen sol är det ute idag heller. Mycket tråkigt, faktiskt. Igår fick jag äntligen jobbat lite, vilket var riktigt skönt. 9 hela timmar faktiskt och mina ben var helt slut när jag väl kom hem!

Igår såg jag en film med Cissi med, vi tittade på Percy Jacksson och Åskviggen. (Tror den heter så?) Jag hade inga höga förväntningar på den filmen, men den var faktiskt bra. Nä, nu funderar jag på om jag ska äta något..

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback