En rolig helg.

Det var en rolig helg. Väldigt rolig. I fredags så tog jag det bara lugn. Samlade krafter, träffade Angelica lite grann. I lördags var jag och Angelica på Rydals Museum och tittade på X-UT. Det tog en kvart. Men det var fina grejer. Sedan blev det hem och fixa och dona. Runt 19-tiden ramlade mina tjejer in. It was a girls night out. Angelica, jag, Bea, Martina, Cissi, Marion och Anna-Sara. Även Teresia och Tim tittade in innan resten av oss gick iväg till Hotellet. Det var inte mycket folk, men kul endå, dansade så fötterna värkte fast med breda leenden.

I söndags/igår så var jag på Universeum med Angelica, Anna-Sara och Cissi. Vi såg många fula fiskar och blev överexalterade över några grodor. Såna ser man ju aldrig liksom. Ormar, fiskar, ödlor, hajar och en och annan spindel. Visste ni förresten att huggormar är korta och tjocka medans snokar är långa och smala? Det lärde en Andreas oss. Även att de försöker få vissa grodor att para sig som inte parar sig i fångenskap, men de kan faktiskt vara botemedlet för cancer och Aids. Man lär sig verkligen något nytt varje dag.

Nu sitter jag och slänger i mig mat, korv med bröd. Har kommit från ett möte på Af och ska iväg och jobba om 50 minuter. Jobbar stängning idag, mindre kul. 13-19.15, men pengar är ju pengar. Nä, hörni, nu ska jag käka upp mina korvar och göra mig redo för en härlig jobbdag på Netto.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Han Anderas gillade jag, han var söt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback