Händelserikt.

Vilken fin dag det verkar bli idag, men man ska väl inte säga eller hoppas för mycket. Vädret ändras ju hela tiden. Har idag iaf tittat lite på Sista minuten resor på både Ving.se och Fritidsresor. Finns en hel del resor jag skulle vilja klicka Boka på men jag får vänta lite. Hoppas att jag kan komma iväg i september till något varmt land, då har jag pengar efter att ha jobbat hela sommarn. Efter det så blir det väl förmodligen igång med körkortet förhoppningsvis. Det ska ju tas också.

Vad händer nu då, de närmsta dagarna? Jo:
Onsdag - Handling av mat på högsta växel, hjälpa Robin i hans lägenhet.
Torsdag - Jobba mellan 6-10, sedan Borås tillsammans med Angelica.
Fredag - Jobba mellan 7-14.15, sedan får vi se vad som händer på kvällen.
Lördag - Kanske ska till Borås Djurpark med folket, kanske händer något mer på kvällen sen.
Söndag - Blir nog till att slappa och ladda batterierna. Eller Borås Djurpark om vi inte åker dit på lördagen.

Ja, det är vad som händer denna veckan iaf, en hel del, både tjäna pengar och ha skoj. Sånt gillar vi. Nästa vecka ska jag hämta ut min nyckel på Netto. Så jag kan låsa och öppna affären.

Om ni inte har hört den här låten, så tycker jag att ni ska göra det: Highway Man - Hoffmaestro. Sjukt skön låt.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback