...

Jag må ha en liten lägenhet, inte större än 35 kvm, men den är ändå ett helvete att dammsuga. Usch, säger jag! Men nu har mina kära husdjur dammråttorna i hörnen fått ett nytt hem i dammsugar-påsen. Tror att de kommer trivas ypperligt bra där. Tillsammans med resten av dammråttorna som försökte bo i min lägenhet gratis innan. Nu ska jag bränna en film till pappa som han ska få i försenad fars dag-present: Galleri Gustavsson, det mesta av det bästa. Jag är väldigt dålig på att komma på presenter eller julklappar, det är verkligen inte min starkaste sida. Kommer bli lite utav ett helvete nu när jul är på ingång. Men ja, jag ska nog lyckas detta året också. Åtminstone så ska jag ge det ett tappert försök. Nu ska jag laga mat, min mage praktiskt taget skriker efter mat. Nå, kanske inte skriker, men den gör åtminstone ljud ifrån sig.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback