...

Denna dag erbjöd mig bio med några av de finaste människorna i mitt liv. Filmen som vi såg var Harry Potter 7 del 1. Och den var riktigt bra, bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Kom hem och satte igång adventsljusstakarna, sjukt mysigt! Diskat har jag också fått gjort, hade världens hög som låg och hånskratta åt mig, men nu säger den inte ett ord när det skiner och blänker! Hade tänkt sätta upp jul-gardiner idag, men det blev inte av.. Tisdag kanske jag hinner. Nä, ska hoppa i säng nu. Natti hörrni!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Hej vännen :) läste precis din kommentar... Jag vill jätte gärna ses nån dag :) jobbar dock väldigt mycket vilket du säkert oxå gör, men vi får försöka hitta en tid då det passar tycker jag. Jobbar varje helg året ut och ska bo i borås under den tiden som du kanske läste. Kanske kan ses i stan nån dag annars om schemat är tajt!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback