Orkar du ens läsa detta?

Jag känner för att skriva ett sånt där onödigt långt inlägg om egentligen ingenting. Men, tro mig, att skriva ett sånt inlägg kräver att jag är extremt uttråkad och faktiskt också har tålamod. Ja, det kan ju faktiskt hända att man klickar på det lilla "fina" krysset högst upp i högra hörnet och stänger ner sidan. Lite onödigt om man nu faktiskt känner för att skriva ett långt men onödigt inlägg. Dock är jag uttråkad, annars hade jag ju inte hamnat här, men jag är inte helt säker på om jag har tålamodet till det idag. Men, det återstår att se. Om inte annat så märker vi om inlägget hamnar på bloggen eller om jag helt enkelt kommer att ha klickat på krysset uppe i det högra hörnet. Spänningen är olidlig, inte sant? Dock kommer jag inte orka göra några stycke-indelningar eftersom att jag skriver i Google Crome och det kommer inte att fungera ändå. Vilket i sin tur leder till att jag undrar varför jag faktiskt använder just Google Crome som webb-läsare. En bra fråga ställd av mig tycker jag allt. Visserligen så är det egentligen inte mycket att fundera över. Det blev väl förmodligen bara så. Man hörde att webb-läsaren var bra och så började man använda den. Simple as dell, you know. Nu tycker jag allt att jag har kommit en bra bit på vägen här med mitt onödiga inlägg. Tänka sig, jag trodde jag skulle ge upp efter bara några ord, men icke, sa nicke. Hah, vilket konstigt talesätt egentligen "icke, sa nicke", det har jag aldrig tänkt på innan. Där ser man. Något annat som jag brukar slänga ur mig är t ex. "hungrig som en gnu" eller att jag "fryser som en gnu". Varför det just blir en gnu är jag inte säker på.. Men det är väl som allt annat, det har bara blivit så. Nu tycker jag nog att jag har skrivit tillräckligt för den här gången och hälsar er alla på återseende, för nu ska jag hoppa i säng. Nä, jag ska iofs inte hoppa i sängen, men jag ska gå och lägga mig. Jag har en upp-stigning kl. 04:00 imorgon att se fram emot och en upp-stigning kl. 05:00 på torsdag. Ja, jag ser även fram emot denna, för båda dagarna slutar jag kl. 10:00. G'night!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback