Massor att göra!

Jag har för mycket att göra kommande vecka:

...
Måndag: Jobb 10-19:15.
Tisdag: Jobb 13:45-19:15. Kanske iväg efteråt.
Onsdag: Ledig. Promenera med Rikard. Simma. Hurtbulle-dag med andra ord!
Torsdag: Jobb 6-10. Träffa Elin. LÖN!!
Fredag: Jobb 5-14. Kanske utgång med jobbarkompisar på kvällen.
Lördag: Jobb 8-15:15. Utgång med kompisar på kvällen.
Söndag: Ledig. Bio i Borås, Harry Potter 7 del 1.
...
Ibland kanske man bokar in alldeles för mycket grejer. Jag hoppas verkligen inte att jag kommer vara helt slut efter den här veckan. Dock kommer veckan efter att bli väldigt lugn. Vilket är skönt. Jobbar än så länge bara två dagar, men det kan bli mer, jag får se, pengarna behöver jag.
Det har börjat sticka i sidan på mig igen, det går fram och tillbaka, som om någon sticker en kniv i mig. Jag var och undersökte det i början på november, men de hittade inget fel. Så de bad mig återkomma om det skulle bli värre. Så jag får väl pallra mig dit.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback