Fyfan vad jag är duktig!

Känns sjukt konstigt att vara hemma runt 15.30 en lördag när man har jobbat. Vi har dragit ner på våra tider på helgerna, så nu stänger vi 15.00 istället. Men fan, så mycket jag fick gjort idag ändå! Jag har först och främst gjort rent en kyl (den var alldeles blodig och äcklig), sedan slängt upp nästa veckas kampanjvaror som ska vara i kylen (det var lite grann), gjorde datumkontrollen, sedan så hade vi öppet två kassor för att slippa köerna, sedan påfyllning av frukt och grönt, en koll i mejeriet, räkna kassa och kassaskåp och sedan packa upp en fryspall. Fyfan, ibland är jag fan duktig! Man kan säga att jag och Vida hade riktigt bra flyt idag! Dessutom sov jag 11 timmar inatt. Somna runt 20-tiden igår och vakna av larmet idag vid 7. Välbehövligt!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback