Inköp.

Inköpslista:

*Nya högtalare till min dator.
*En ny mobiltelefon (högtalarna på den håller på att ge upp med + att det börjar bli krångligare och krångligare att ladda den eller sätta i hörlurarna.)
*En soffa.
*En ny tv-bänk.
*Körkort (okej, åtminstone lektioner.)
*En bil (blir väl kanske efter körkortet.)
Jag får nog allt ta att spara och bocka av det allt eftersom.. Ja, jisses. MEN, får jag en lite bättre lön nästa månad, ni fattar vad jag menar, så skriver jag in mig på körskolan! Dock är det en summa som jag måste ha kommit upp i för att skriva in mig och jag tror att jag gör det, men det återstår att se den 25 nästa månad. Så, tror ni jag fixar det?

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Klart du fixar det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback