Läkarbesök och 2 besked.

Har varit hos läkaren idag. Jag har haft stickningar i sidan och över bröstkorgen och ont när jag andas i en vecka och ville kolla upp det. Det blev en undersökning, blodprover och röntgen. Men de hittade inget, allt var på topp. De var rädda för att det kunde vara en blodpropp eller lungsäcksinflammation, men de hittade inget. Men om det fortfarande gör ont i slutet på nästa vecka så ska jag ringa igen. Men, det är ändå positivt att de inte hittade någonting. Väl hemma så kom nästa positiva överraskning. Jag får min lön månaden efter ifrån Netto och i september jobbade jag ca. 4 dagar bara, dels pga att jag var i Turkiet i två veckor och dels för att jag var sjuk en vecka. Så jag trodde att jag inte skulle få mer än 2000:- i lön. Men, jag fick nästan dubbelt upp. Förvånad och chockad var jag när jag öppnade lönekuvertet innan. Positivt förvånad och chockad, ska tilläggas! Undrar om det blir några fler positiva överraskningar idag eller den här helgen, det hade inte suttit helt fel.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback