Träningsvärk utan träning.


Jag har träningsvärk utan att ha tränat. En stor eloge till mig. Fast när jag tänker efter så kan träningsvärken komma ifrån att jag jobbade i lördags och sprang runt som en idiot för att hinna med så mycket som möjligt. Och jag hann med en del också. Det värsta är dock att även om jag hann med allt det nu i lördags så måste jag hinna med det nästa lördag också, vilket känns tungt. Det är nog det som är det värsta med att jobba i butik. Det tar aldrig slut. Jag kommer skrapa ihop ca. 100 timmar denna månaden, vilket jag hoppas ger en någorlunda lön senare.
...
En låt som jag inte kan sluta lyssna på är Från Och Med Du med Oscar Linnros. Jag har verkligen fastnat för låten. Kan lyssna på det om och om igen. Jag tröttnar inte och jag förstår inte varför. Den är så söt, den låten. Nä, jag kommer verkligen inte på något vettigt att skriva egentligen. I'm out.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback