Det där gamla.

Inser att jag inte skriver någon särskilt intressant blogg längre, med tanke på saknaden av kommentarer. Jag vågar inte ens gå in och titta på statistiken, för den ligger nog nere i botten. Mina inlägg förr i tiden (ja, jävlar, nu låter jag gammal) känns mer intressanta. Eller ja, mer intressanta en de som jag skriver nu. Jag har inget intressant att skriva om. Det händer inget i mitt liv som är någon särskild OMG-upplevelse. Jag har precis suttit och bläddrat igenom en hel del. Inser att det har hänt en hel del i mitt liv. Så mycket som jag hade glömt, så många sjuka kommentarer som har klämts fram. Kommentarer från mina FUV:are, Cissi, Angelica och alla andra människor. Kanske är det dags att öppna öronen och skriva ner sjuka kommentarer igen? Börja skriva om vad som händer i mitt liv igen? Dock är det väl inte särskilt intressant för er kanske, men för mig kommer det nog vara det.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback