Anti-snark.

Året har bara några få dagar kvar att överleva. Den stackarn måste ju vara helt slut och gårhårig vid det här laget. Men snart kommer det ett nytt litet år och nya möjligheter! Nä, gud, vad positiv jag lät nu.. Inga jobbdagar kvar detta året! Tog semester min sista jobbdag. Jag vill vara långledig! Så 5 dagars ledighet och jag startaade upp den med att sova ut och sedan diska. Men inom en halvtimma ska jag träffa Elin men innan dess ska jag ta mig till apoteket och köpa anti-snark-sprej eller något liknande. Eftersom att alla gnäller på att jag snarkar så får jag väl göra något åt det. Visserligen gnäller jag på mig själv också eftersom att det har hänt att jag vaknat utav mina egna snarkningar.. Lite pinsamt att erkänna men hej, jag bjuder på den. Efter en förhoppningsvis utsökt lunch spenderad med Elin så ska jag träffa Angelica för att följa med henne till festprissarnas paradis. Ja, du gissade rätt. Systemet. Sedan ska vi bara umgås. Sådär som vi inte brukar göra så ofta men när tillfället ges så utnyttjar vi den till fullo!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback