...and honestly, my life would suck without you.

Tröttheten börjar komma smygande. Har dock bara varit vaken i 11 timmar, så jag kan inte i mitt liv förstå varför denna trötthet redan börjar komma. Sov visserligen inte mer än 6 timmar inatt. John Blund tog mig i sin famn runt halv 4 imorse, vid den tiden kunde jag inte kämpa emot tröttheten mer. Dagen har inte erbjudit mig jättemycket, men endå något: traskande på Netto, intagning av en halv pizza med Elin, volleyboll med Tim, Robin, Marion, Sara, Elin och Daniel och en promenad hem ifrån Skene med Elin.

...
...
...and honestly, my life would suck without you.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback