Snart ledig!

Äntligen så är det min sista jobbdag, sen så är jag ledig i två hela dagar. Ska bli underbart skönt. Men även om jag är ledig så är jag ändå uppbokad. Men det gör inte mig något alls. Ganska skönt om jag får säga det själv. Jag har en inneboende nu under en tid. Min syster. I lördags anlände hon till min lägenhet. Dock var jag på jobbet då, men hon klarade landningen helt själv. Så idag vaknade jag kl. 07:00 av hennes mobil för att hon skulle iväg och ha APU. Jag hade tänkt att gå upp runt 08:30. Men tji fick jag. Fan, jag skriver verkligen inget intressant överhuvudtaget. Over and out.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Astakanastas

Jag tycker din blogg är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback