Tekniskt och löparkläder.

Idag har jag lärt mig hur man pumpar däcken på bilen på en bensinmack! Rättelse: jag och Angelica har lärt oss det och hur mycket luft jag ska ha i däcken. Imorgon ska jag följa med Angelica och besiktiga bilen. Så vet jag hur det fungerar också sen när jag själv väl ska göra det. Sedan blir det kanske lite simning med Cissi. Efter det hade jag tänkt att jobba i 3 timmar och sedan gå på musikalen RENT med Angelica! Ja, förhoppningsvis iaf, om det finns biljetter kvar. Men åter till dagens händelser. Det blev Borås i ett par timmar idag med Angelica. Vi sprang i diverse affärer, men shoppade allra mest på Team Sportia. Löparkläder, det ska bli nice att testa de snart! Vilket förmodligen blir på torsdag. Nya byxor, t-shirt och jacka. Istället för de bomullskläder som jag har sprungit i nu. I'm ready to do this!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback