Trööööött!

Jag är så trött. Sjukligt trött. En fruktansvärt lång dag detta och jag känner inte för att gå och lägga mig än. Imorgon får jag äntligen sovmorgon! Har gått upp tidigt 5 dagar i rad och två utav de hade jag egentligen inte behövt det. Damn! Typ. Men träningsvärken är rätt så skön att ha, dock hade jag gärna skippat den i magen, för det gör ont så fort jag lägger mig ner eller ställer mig upp. Imorgon kväll blir det förmodligen lite springande på kvällen, om inte mina vader säger ifrån, isf får jag väl lunka hemåt igen. Nä, om jag ska hoppa in i duschen och sedan ta mig något att äta, glo på något avsnitt av Glee och sedan sova. Låter som en bra plan enligt mig!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback