Blöhö!

Sikken kväll! Jisses, ja, det var skoj! Tillsammans med Robin, Mathias, Maria, Johanna, Sara och Linus på Hotellet. Och väl inne där träffade man ju hur många som helst som man kände. Bland annat min lilla kusin Linus. Men han är inte så liten längre tydligen. Nu får han ju gå på krogen och grejer. De växer fort de små liven. Denna dagen har varit riktigt seg och jag är görtrött! Sov 5 timmar i natt, hejja mig. Och så är det tidig arbetsdag imorgon också, dock en go tid, 7-12. Jag känner att jag skriver inte något intressant. Nu ska jag kolla mailen för att jag vet att jag har fått ett mail med bilder! Har'e!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback