Humörsvängningar.

Har krympit in i min röda favoritfilt och hade tänkt mysa ner mig i soffan för att titta på the Vampire Diaries innan jag ska börja jobba vid 11:45. Snart blir jag ledig i hela 5 dagar, det ska bli skönt! Men, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Imorgon ska jag nog dejta Cissi och sen ska jag göra sånt där "roligt" cellprov som man ska göra när man har blivit 23 år gammal, himla kul ska det bli. Sedan hoppas jag på dejt med Angelica på fredag. Vädret har humörsvängningar så det skriker om det! Ena stunden är det snöstorm, sedan så kör vi på med lite regn och efter det så skickar vi upp en sol så att det blir + 6 grader. För att sedan ge oss lite snö igen. Jag säger då det. Jag blir iaf lika lycklig varje gång det är rent på gatorna och man får se en skymt av den där blyga solen som gömmer sig bakom molnen. Happy moments, ungefär. Nä, nu ska jag krypa in än mer i min röda favoritfilt och mysa ner mig så långt som det bara går i min soffa.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback