Jobb + träning = min nya filosofi!

Förmodligen blir det jobb 12 dagar i rad för min del nu, nice pengar om något! (Om det blir så, så är detta dag 2 av 12.) + att imorgon ska jag och Tim ut och promenera, på fredag ska jag simma med Angelica, på lördag ska jag försöka ge mig ut och springa (om mina vader tillåter) och på söndag hoppas jag på promenad med Elin! Jobb och träning är min filosofi ett par dagar framöver. Härligt, man blir sådär grymt pigg och mår sjukt bra utav det! Och den där känslan efteråt ni vet, när man är sådär härligt trött i kroppen. Igår gjorde jag för övrigt omedvetna knäböj när jag jobbade. Så jag har lite träningsvärk i låren idag, men det går över. Det känns att kroppen får arbeta åtminstone! Nu blir det dusch, sedan lite Vampire Diaries och sedan sängen! Det blir jobb 6-14 imorgon och då ska jag plocka kyl-varor, tjooho!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback