Funderingar.

Jag sitter i stora funderingar just nu. Enorma! Men nej, jag tänker inte tillkänna ge dessa funderingar här. Jag vet ju inte vem som smygläser min blogg såhär i mörka tider. Medans snön ligger utanför i sin egna kyla och smider planer om att det ska bli ännu kallare än var det redan är. Hemskt, helt enkelt hemskt. Men nu till något som faktiskt kan vara intressant att läsa. Eller inte. Du avgör, jag forsätter skriva vilket som. Rita, teckna, måla. Det är något jag har kommit igång med igen och jag älskar det. Rent ut sagt. Det är en stor passion jag har i livet och har haft i flera år. Dock kommer min kreativitet bara ibland och hälsar på. För sedan försvinna och återkomma ännu en gång. Ganska frustrerande faktiskt. Man tycker ju att det inte borde vara så svårt att bestämma sig. Men idag har det inte blivit något målat trots att jag varit vaken sedan 06:15 imorse. Men jag har haft annat för mig. Viktigare saker. Men nu är det faktiskt nästan dags för sängen för mig. Har varit vaken 18 timmar och känner inte för att sova bort hela dagen imorgon. Det går inte heller för jag får en Angelica på besök vid 11-tiden. Försöka på sig lite plugg här. Mina högskolestudier kommer nog att få vänta ett par år. Det kan vara så att en halvtidstjänst dyker upp för mig här inom en snar framtid. Jag återkommer om detta och om jag kommer ihåg det imorgon så slänger jag upp en bild eller två på vad jag har tecknat. Om jag kommer ihåg, gammal som jag börjar bli vet ni.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback