The day you throw some shit away.

Efter ett par veckors motstånd så vill mitt Wordfeud fungera igen. Det var ju lite på tiden faktiskt. Jag tumlar kläder just nu. Eller ja, snarare torktumlaren gör det. Jag väntar bara på att den ska bli färdig. Om en timme ungefär skulle jag tippa på. Vad snopen jag blev innan! Jag tvättade min favorit-filt och så skulle jag hänga upp den i torkrummet, för jag ville inte tumla den. Så visade det sig att efter renoveringen så har vi inget torkrum kvar! Så nu hänger den så fint mellan två stolar i köket och torkar istället. Jag som hade velat vira den runt mig när den blev varm och go! Aja. Får göra det bästa av situation helt enkelt. Nu ska jag slänga upp en stege på vinden och massa påsar med reklam och andra sopor ska ut i soptunnorna. Sedan ska här dammsugas och jag ska gå igenom lite flyttlådor och rensa de på skit.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback