Renault Clio 1.4

Jag fick igång musplattan på datorn igen. Om ni sitter där hemma undrandes, vilket förmodligen inte är fallet. Chefen prackar på mig massvis med tider nu i mars. Jisses, jag kommer ju vara halvt död innan denna månaden är slut. Vad gör jag just nu? Jo, jag letar efter bil. Och jag letar och jag letar och jag hittar också tillslut något, hör och häpna! En röd liten Renault Clip 1.4 ska jag och pappsen min åka och kika på i nästa vecka. En gammal skolkompis till mig som ska sälja den. Men om jag känner att: "Nä, detta känns inte okej alltså." Så får jag leta vidare, simple as Dell. Tänk om jag ändå kunde vinna en bil? Eller pengar till en bil?! Det hade varit nice. Jag har kommit in i ett köpa-trisslott-en-gång-i-veckan-hjul för tillfället. Lotten jag köpte denna veckan vann jag 75:- på. Jag kommer förmodligen byta in den till 3 nya. Bara för att det är kul att skrapa. Nä, mat kanske?

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback