Leva

Jag har kommit fram till att jag är lycklig. Att det finns mycket i mitt liv som gör mig lycklig! Det finns människor, platser, saker, djur och känslor.. Allt som betyder ngt för mig, det gör mig lycklig. Bara det att jag lever, att jag faktiskt lever och andas, att jag kan känna känslor. Jag kan le och vara glad, jag kan vara ledsen och gråta, jag kan vara arg och förbannad. Men jag är ändå glad, för tänkt om jag inte hade de känslorna? Då hade man suttit där på en stol och bara sett ut som en staty, för du kan inte visa hur du känner eller hur du vill känna.

Det har funnits så fruktansvärt mycket i mitt liv som jag är glad över.
Min familj, som alltid kan få mig att skratta och le även om jag har världens deppdag, är sur och verkligen pissed off! De skämtar och de behöver egentligen inte fråga om jag är arg, de ser det, men ändå så får de fram ett litet leende hos mig. <3
Mina vänner, er som jag har kännt i hur många år som helst! Ni gör mig glad, för jag vet att ni finns där. Jag behöver inte prata med er varje dag, för att vänskapen sitter så mycket djupare än det. Jag nämner inga namn, för jag är så rädd att jag kommer glömma någon. <3
Min pojkvän, du finns, och det gör mig lycklig och glad. Behöver jag säga mer? Du är underbar, även om du inte vill tro det ibland, men det är du. <3

Lycka, det är fan en bra grej det!!


Goaste låten just nu - Gigi D´Agostino - Ripassa (Gabry Ponte Remix)
Tack, Martina, för att du skickade över den! (Lätt goaste låten på grillfesten i lördags, eller hur?! ;)

Lite bilder från i lördags, titta och njut!!
    

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Så lite så! Jag har blivit helt beroende av den låten! :D

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback