Back home.

Tillbaka hemma från Gbg, tyvärr. Har inte gjort så mkt under tiden sen jag kom hem, men jag har en plan på att hoppa in i duschen, eller så gör jag det imorgon.. Har inte bestämt mig riktigt än. Lider man av beslutsångest eller? Beslutsångest light i så fall hoppas jag.
Jag sitter också och verkligen försöker komma på vad jag gjorde i lördags, men jag kan inte komma på alls vad jag gjorde! Jag vet i alla fall att jag var på Gekås i fredags.. Jo! Nu kom jag på vad jag gjorde, ingenting helt enkelt. Kom på nu att jag kollade ju bara på film och helt enkelt tog det lugnt. Det var skönt, det ska jag göra idag med. 

Vet ni vad? Jag försöker verkligen tänka framåt och liksom försöker inse att jag ska flytta snart, men jag vill inte fatta det riktigt. Jag vet att jag kommer sakna mitt rum och att faktiskt bo tillsammans med mami, papi och syster. Men jag vet också att det ska bli riktigt skönt att flytta, att äntligen få ta hand om sig själv och bara få leva precis så som jag vill det. Jag vet också att det kommer till en hel del ansvar när man flyttar, men jag känner på något sätt att jag kommer fixa det. På ett eller annat sätt. Så kommer det funka.

                                                    

Snart är det 2010 och jag kan inte fatta att 10 år redan har gått på 2000-talet. 10 år har verkligen flygit fram och jag vill säga att 2009 är mitt bästa år hittills, fast än att det hände en hel del tråkiga saker som:
*Att min mormor dog och att gå på begravningen var jättejobbigt.
*Att det tog slut med Glenn.
*Att bli dissad, ett antal gånger.

Men visst, det har självklart hänt bra grejer med:
*Att jag fick sommarjobba hela sommaren och tjäna lite pengar.
*Att börja på Borås Folkuniversitet fastän att jag egentligen inte ville det i början.
*Att jag fick träffa Camilla, Wille, Krùger, Magnus och alla dom andra.

Kanske har 2009 varit mitt bästa år hittills , men vem vet, kanske 2010 blir ännu bättre?

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Daniel

Jag tänker också på det. Hela tiden, vardagligt, tänker man att åren passerar så fort men när man kollar tillbaka har det hänt en hel del. År 2000 gick jag i sjätte klass, så att säga.

Postat av: caroline

jadu, snart flyttar du allt ;) du kommer vara saknad :)<3 (men jag tar ditt rum, MOHAHAHAHAHA) men tro inte att du kommer sitta ensam i lägenheten allt för ofta ;) jag kommer och hälsar på kan jag lova :D

Postat av: Cissi

Haha, javisst måste gudarna vara med mig lite? =)

Inte varje dag man haffar en handduk som Dregen har haft i sina gyllene händer!

Känns som att hela detta året bara har flugit iväg. snabbaste året jag varit med om tror jag- på både gott och ont. Nästa år fyller vi 21, gammalt värre. Dessutom får vi hoppas på att det bli det bästa året någonsin, right?

Postat av: Nicole

Jag hoppas verkligen att 2010 blir mycket bättre!

Kram Nicole


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback