Natti, natti.

Säger nu god natt, för andra gången i världshistorien och lägger huvudet på kudden med ett leende. För idag har varit en bra dag. Sköna nyheter och sett och pratat med människor som jag tycker om. Denna dagen får verkligen tummen upp! Det kanske ligger något i Metro`s horoskop endå.. Eller kanske inte, man gör ju dagen till vad man vill, right?!
Och förhoppningsvis så blir morgondagen lika bra, trots att jag ska till tandläkaren och missar morgondagens lektion i Borås. Men vet ni vad, för första gången på ca. 4 månader, så lever jag och jag trivs igen med mitt liv. På något sätt, så vet jag att jag har många och tacka och jag vill säga hur mycket ni betyder för mig. Men orden till det finns inte detta universum. Men tack för ert stöd och er ork, utan er hade mina sista månader detta året varit skit.

Mitt liv - det är underbart, tillsammans med er, så lever jag!

Dagens låt: Söder feat. Big A - I Min Ensamhet. (Otippat? Jag vet, men låten är grymt bra!)

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback