Tomhet

Min säng var kall och tom inatt. Ingen som höll om mig och kramade mig. Ingen som andades i min nacke och värmde mig. Ingen som gav mig trygghet. Ingen gjorde det inatt. Ingen..

Orkar inte, jag vill inte. Känner mig dum och helt enkelt puckad. Har ingen ork och energi längre, jag vill spola tillbaka tiden. Ca. 5 dagar, då mådde jag bra, och då orkade jag och jag hade energi då. Men nu har jag inte det, ingen alls. Vill bara ligga i min säng o dra täcket över huvudet och ligga där, så att ingen ser mig eller hör mig.

Men ändå så vill jag ha dig här. Ändå så vill jag att du ska ligga och hålla om mig och andas i min nacke, för då mår jag bra. Du får mig att må bra. Men inte över telefon, sms eller msn, utan face-to-face. Bara då, ingen annan gång. Jag vill höra din röst.. Jag vill att du ska veta det, men jag tror inte att du ens läser min blogg. Så varför bryr jag mig ens om att skriva sånt här? Jag vet verkligen inte, jag vet inte.

Har inte lust till något, vill inte jobba egentligen, men jag måste. Måste ju ha pengar. Jag orkar inte ens ta tag i min kamera och ta kort, den ligger bara och samlar damm på hyllan ovanför datorn.

Min säng är fortfarande kall och tom. Det ligger ingen där som kommer hålla om mig inatt. Ingen som kommer andas i min nacke och värma mig. Det är ingen som kommer ge mig trygghet inatt.

Men jag saknar dig.. Väldigt mycket. <3
Ville höra din röst idag, men jag orkade inte ringa.. Förlåt..
Men jag saknar dig ändå väldigt mycket. <3

G<3

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback