Madde

Okej, visst det jag skrev kanske ganska mkt hårda ord, förlåt, men jag var tvungen att få ut det. Förlåt Madde om du tog illa vid dig, det var inte meningen och jag vet att det är inte det smartaste att skriva det i en blogg som alla kan läsa. Men ngnstans var jag tvungen att få ut det och det råkade bli här. För jag var så arg och besviken på honom, riktigt ledsen. Just då, nu lever jag med det, det gjorde mig starkare. Men jag har aldrig kallat honom för idiot. Det ska du veta! Hoppas att du kan godta denna ursäkten!

Nu mår jag bättre, nu har det gått 5 veckor, visst det gör fortfarande ont, men jag kmr över det mer och mer för varje dag som går. Och jag hoppas att han mår bra, det gör jag verkligen, men han vill inte prata med mig så jag vet inte hur han mår och det är väldigt trist. Kan bara hoppas att han ngn dag vill prata med mig. För samtidigt som det gör ont, så är jag glad för hans skull, att han kanske har hittat ngn ny, men då hoppas jag också att han kan acceptera att jag gör det?

Förlåt Madde, det var verkligen inte meningen att såra dig på ngt sätt. Det hoppas jag att du förstår!
Hoppas att du och bebisen mår bra.


Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madeléne

Hejsan! Nej du bheöver inte vara rädd att du har sårat mig. Kände bara att jag behövde försvara han lite..

Förstår verkligen att du blev sårad, och tro mig jag vet, man behöver skriva av sig. har själv gjort samma sak med min sambo som imellan åt har varit världens rötägg!! Jag dömer inte dig eller är absolut inte arg eller upprörd över att du skrev så.. Man behöver få skriva av sig för att hålla sig för att inte bli galen. Det är sjukt mke känslor som surrar runt som FAAAN när ett förhållande tar slut.



Med mig och bebisen är det bara bra=)

Jag blir bara tröttare och tröttare och bebisen blir bara piggare och starkare och har absolut inget emot att leka karate inne i magen så hela magen skakar.. Haha!



Jag menade inte att kritisera dig så hårt. Ville bara försvara han lite, för han är i grund och botten en kanon go kille och som inte medvetet sårar någon annan. Förstår att du är sårad, och jag vet inte om det är till någon tröst, men jag kan lova dig att han inte mevetet har gått in för att få dig att må dåligt.



Ta hand om dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback