...

Du skrämmer mig. Du kan konsten att såra, ge människor falska förhoppningar och även få folk att lita på dig utan att ge något tillbaka. Ett falsk-spel. Det är därför det är så skönt att kunna släppa dig. Gå vidare och slippa undra. Slippa fälla fler tårar. För jag orkar inte det. Du är inte värd de, inte en enda av de. Jag hoppades, varje gång. Men varje gång kände mig också lika sviken. Varje gång jag vill be dig dra åt helvete, så kan jag inte. Men jag ber dig, sluta med det håller på med. För i slutändan så är det du som kommer att råka illa ut. Och tro det eller ej, det vill jag inte.

...
Vissa saker som borde kännas konstigt, gör inte det. Så är det och det är en lättnad.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback