Det som gnager.

Har ett sånt där mitt dagliga horoskop på facebook. Tycker det är kul och läsa och se om det stämmer överrens med dagen och oftast gör det också det. I dagens horoskop så stog det "Nu gäller det att du tar tjuren vid hornen och tar itu med något som har bubblat under ytan sedan november. Äntligen blir det då ordning på torpet." Först kunde jag inte alls komma på vad det var som låg under ytan och bubblade, så då tänkte jag att jag kan ju kanske gå in i bloggen och se vad jag skrev i november. Och det visade sig att i november kapade Oscar all kontakt med oss. Det är det som ligger och bubblar under ytan, jag vill nog väldigt gärna ha tillbaka dig i mitt liv Oscar, men när du kapade oss som du gjorde, så vet jag inte hur du tänkte. Men jag kommer väl att fatta en dag, kanske? Jag är glad för de minnena som jag har med dig. Alla de gångerna vi snusade eller när vi tog oss en powernap. Det är kul minnen och jag är glad att jag har dom, för då kan jag minnas dig som du var, när du fanns i våra liv.

Jag tror nog att jag bara behöver ha ur mig en del tankar och känslor. Men sen så känner jag inte alltid för att skriva de här, men ibland gör man det ändå. När man skriver elaka grejer om folk man både känner och inte känner, för jag tror inte att man alltid menar det. Kanske just då, men jag tror nog att man ångrar sig i efterhand. Jag gör i alla fall det, ett inlägg som jag skrev för länge sedan, dock låter jag det vara kvar. Fråga mig inte varför men jag gör det, kanske hjälper det mig att påminnas om hur jag kände då och att inte skriva så igen. Kanske, jag vet inte.

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Camilla lilla, den dagen du förstår hur Oscar tänkte när han dumpade oss - då har du tappat förståndet! Och det vill vi ju inte att du ska göra, eller hur? =)

Postat av: Daniel Christer

Grejen är ju dock att man kan läsa vartenda ett av dem horiskopen. Alltså även ur ett tecken man själv inte är. Och finna något i sig själv och i sin vardag som man kan applicera det på. Dem kör ganska safe. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback