Minnen.

Jisses, vilken dag! En dag full av minnen, en film från 8:an och prat om framtiden. Kanske är det därför jag är som jag är? Nu är jag pigg på framtiden och jag vill verkligen veta vad framtiden har att erbjuda mig! Jag är sjukt nyfiken och det är det absolut värsta!

Ett minne som blir till riktig nyfikenhet för framtiden. Mitt liv, det börjar nu!

(I know, helt underbart konstigt skrivande. Kanske bara jag som fattar vad det är jag skriver och jag ber om ursäkt om ni känner er som frågetecken, men det här är vad jag ska skriva idag.)

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madeléne

Hejsan hejsan! Jag tänkte bara skriva att jag inte har glömt dig. Det har varit lite mke nu bara, och så har vi varit sjuka med eler är lite fortfarande. Jag kommer och hälsar på dig så fort det lugnat sig lite:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback