Hoppas och vill.

Jag vet inte, men jag känner mig glad. Kanske gör du mer för mig än du anar, eller vad jag vet. Men du gör mig fruktansvärt glad och jag tycker verkligen om att umgås med dig. Även om det bara gäller att titta på film, dricka en kopp te eller lyssna på musik och bara skratta och skämta och bara vara. Det är det som gör mig glad, för jag bara är när jag är med dig. Och det är skönt att få vara sig själv en stund, tack!

Jag träffade Madde idag och fick se en av världens sötaste bäbisar. Som var lite grinig för det är inte roligt att vara ute i kylan och ha på sig en overall, men söt är du. Fruktansvärt söt! Och en sak som är jättekul, det är att det verkar som om jag bor i Maddes gamla lägenhet, så ett besök av henne skulle jag få.

Dagen på Netto var bra, förrutom apelsin-läsken som sprutades över hela mig. Men jag överlever, bara att ta fram en mopp och skura lite grann och hoppas på det bättre imorgon.

Jag överlever, jag hoppas och jag vill.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madeléne

Hihihi.. Hon avskyr verkligen overålen.. hehe..

Jag tänkte komma förbi nästa vecka om du inte har ngt för dig... ^^

Postat av: Air

Bra att du är glad! Av vem? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback