Jag vet inte, jag vet verkligen inte.

Jag har gnällt som fan, både igår och idag. Jag kommer inte fram till något och jag verkar inte veta hur jag ska göra överhuvudtaget. Ibland önskar jag att jag verkligen visste saker och ting. Så man slapp fråga. Så man slapp gå med de här frågorna i huvudet. Ja, det handlar om en person, en person som dessutom är kille. Och som jag också har råkat falla för och för det, så hatar jag nästan mig själv. Kanske inte hatar, men ogillar. Ogillar ganska mycket. Jag hade aldrig tänkt falla för snubben. Jag har pratat och jag har gnällt. Och jag har funderat och jag har tänkt. Jag har tankar som jag bara önskar kunde lämna mitt huvud. Jag undrar, tänker och vet fan inte vad jag ska göra. Ta risken, skit i snubben eller vänta, spela ointresserad. Ja, men fan, gaah! Jag vet inte, jag vet verkligen inte. Kan inte någon säga: "Gör såhär och gör det nu!", då kanske åtminstone hade kommit någon vart. Åtminstone en liten bit på vägen.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Som sagt, hade det varit jag så hade jag dragit mig ur. Men det är ju jag. Vad du vill vet ju inte ens du själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback