Knepigt värre.

Jag känner bara för att skriva men jag vet inte vad jag vill skriva. Knepigt? Jodå, lite grann.
Veckan som kommer:

v.24
Måndag
: Informationsmöte 16.30, tvätt-tid 12-17, annars ledig.
Tisdag: Klippning 10.00, sedan Borås med Tim & Issa och efter det så ska vi fira Issa som fyller år.
Onsdag: Ledig.
Torsdag: Jobb 6-9, sedan ledig.
Fredag: Jobb 7-16.
Lördag: Jobb 8-18.15.
Söndag: Jobb 9.30-18.15

Jag älskar verkligen att jobba helger. Verkligen. Inte. Alls. Får helt enkelt tänka på OB:n som är ganska soft att få, 14 extra timmar ungefär. Vad säger man? Nice, såklart. Veckan efter det är ganska soft med:

v.25
Måndag
: Ledig.
Tisdag: Tandläkaren 8.20, jobb 10-19.15.
Onsdag: Jobb 10.30-19.15.
Torsdag: Jobb 7-16, farfar fyller år.
Fredag: Jobb 7-12.
Lördag: Ledig.
Söndag: Ledig.

Jag har en liten fråga, som både jag och Cissi har funderat på idag:
Om du är full och har körkort och bil men självklart inte vill köra eftersom du är full, skulle du då låta någon som inte ha körkort köra (med lite erfarenhet av körning) eller en kompis som har körkort men som också är full? Lite knepig fråga kanske, men en anna fråga egentligen är väl vilket är värst att bli tagen av polisen, att köra utan körkort eller att vara full?
En fråga som är värd några minuters tankar tycker jag, jag har fortfarande inte kommit fram till hur jag skulle göra.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback