Bara ett blogg-inlägg.

Jag känner bara för att skriva ett blogg-inlägg. Konstigt, eftersom att mitt andra var extremt långt. Men jag känner för det. Att bara skriva, få ut allt här. Men jag vet däremot inte vad jag ska skriva. Men något blir det, förmodligen. Jag är desperat, efter sommar. Efter värme. Efter underbara sommarnätter med folk man tycker om. Med underbar musik. Grillning, bad, filtar vid brasan och skratt. En kamera för att föreviga allt. Så att man kan sitta ett halvår senare och tänka och minnas just den tiden. Vid brasan, på stranden.

Något annat som inte heller hade varit fel, det är att kunna få öppna sig för någon. Någon ny person eller någon som man kännt ett tag. Eller lära känna någon ny människa. Det är kul, jag älskar att träffa folk. Även folk osm jag känner bra redan, men det nya är alltid spännande. Jag blir så nyfiken, på ett härligt sätt. Någon som bara har lust att ta en enkel fika och bara sitta och tjata. Bara prata om allt och inget. Det är så skönt!

Oj, jisses. Nä, nu ska jag lägga mig i min säng, själv dock. Men det betyder bara att jag får en massa plats själv! Det är nog det som är mest positivt med att vara singel. Att man har en hel säng för sig själv och kan ligga hur man vill verkligen. Sover någon jämte en, så måste man ju ligga på sin sida. Till helgen kommer jag att ligga trångt, väldigt trångt. Då ska jag dela säng med Camilla L, Elin och Peter. Det ska bli mysigt ändå. Förhoppningsvis så får vi plats, annars får någon lägga sig på golvet jämte Krüger, Torbjörn och Martina. Det kommer bli skoj!

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Jag igen ^^ hehe..

Det ska bli supermysigt och ja, förhoppningsvis får vi alla plats i sängen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback