Slut med FU på riktigt.

Jag är deprimerad. Faktiskt. Jag har inte varit det på länge, så det kanske var dags nu. Men efter all denna planering för denna helgen som var så har man inte så jättemycket att se fram emot längre känner jag. Helgen var sjukt kul, men gick verkligen alldeles för fort. Nu sitter jag här, har varit på Arbetsförmedlingen och kände att nu kommer jag inte att gå tillbaka till Folkuniversitetet mer. Det är deprimerande, men jag är glad över att Borås, Herrljunga och Vårgårda ligger ganska nära Mark ändå. Och egentligen är det tack och lov att facebook och msn finns också.

Tankar har gått i mitt huvud sen i lördags. Jag har varit innåt och väldigt fundersam. Jag är ledsen om jag har verkat sur och borta, det har verkligen inte varit meningen. Men ibland så försvinner jag in i mina tankar. Jag behöver tänka, för jag har inte gjort det på ett tag och jag vill bara gå ut och gå och låta tankarna flöda. Jag läste Camillamons blogg innan idag och jag förstår dina tankar. Det gör jag verkligen. Det ska bli kul att vi förhoppningsvis ses på torsdag igen. Och självklart ska det bli kul att träffa Krüger, Elin och Wille igen. 
Jag vet egentligen inte vad jag vill komma fram till med mina tankar, men jag vill bara ha lite klarhet i de.

Puss&Kram

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Förstår dig =/ å egentligen trodde jag inte att du va sur utan bara väldigt tankspridd och typ nere... :( men hoppas det blir bättre snart! Ses på torsdag :) kram

Postat av: Caroline

hmm, inget att se fram emot??

okei så att jag kommer då?! Nästa helg kommer jag ju äga Kinna förfan!! ;)

Postat av: Isabelle

Allting var bara bra sötsak!

<3 puspsusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback