3 meter.

3 meter. Endast 3 meter ifrån mig och det stör mig. En hel del. Hade varit bättre om det inte hade varit några meter överhuvudtaget, om ni förstår min poäng i det hela. Det hade kännts så mycket bättre. Men 3 meter, 3 ynka meter. Jag blir nästan besviken, på mig själv. Trots alla "gör så här" eller "eller testa på det här sättet", så är jag fruktansvärt blyg, åtminstone när det kommer till sånt här. Sjukt blyg, det är faktiskt jobbigt. Hur gör alla andra, för det verkar inte som om de har några problem. Över huvudtaget. Storsuckar åt mig själv. Pinsamt.

-.-'

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Svar: Jo, det blev faktiskt att jag åkte till Borås xD jag va först på festen i falköping och sen åkte jag med min kompis som bor i Borås så gick vi ut på krogen där istället och träffade på några av mina kollegor ;D Aaaas kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback